22 Eylül 2007 Cumartesi

Duru'nun Bebek Ergenliği ((-: Ev gezmesi Elif ve Bora

Hakan Baba Bildiriyor.
Duru bebek ergenlik yaşına geldi :)) ne demek diyeceksiniz.
Çok basit sivilcesi çıktı. Bu akşam eve gelince kızımı ilk gördüğümde sol yanağında bir sivilce gördüm. Ardından da espri patladı zaten. Ergenlik yaşına geldik. Bu arada alt damakta bir diş kendini belli etmiş. İlk dişimiz geldi. Hayırlı olsun. Bu akşam Duru'yu Elif teyze ve Bora amcalara götüreceğiz. Kısacası misafirlikteyiz. Çok sevilicez yine :-)


Duru Yazıyor :
Bora Amcalara gittik.
Onlar da bebek bekliyor. Yaşasın dedim içimde bana arkadaş geliyor. Annem dedi ki bak orda bebek var. Baktım ama göremedim. (nası yani şimdi Elif Teyzenin göbeğinde bebek mi var?
Hiiiiii bebek mi yuttu yoksa?









Gecenin sonuna doğru annem, babam ve ben resim çektirdik. Çok mutlu oldum... Hep gülüyorum umarım hep böyle ailece güleriz. Elif ve Bora'nın da bebekleri gelince hep beraber resim çekilicez.

1 yorum:

NeliParty dedi ki...

Duru'cuğum canımın içi, senin ağzından bu sözleri duyacağımız günler de gelecek elbette ama babacığının seni bu kadar çok sevip, bu kadar ince düşünüp, böyle bir site hazırlaması gerçekten şahane bir olay.. Annişin ve babacığın seni teknolojinin nimetlerinden sonuna kadar yararlandıracak görünüyor.. Senin büyüyüp gelişmenle birlikte bizlerde an ve an gelişimini takip edebiliyoruz.. İlk hastalığına ve ilk diş çıkartma olayına yakinen tanık olduk, umarım buradan seninle ilgili hep iyi olayları görürüz, Allah seni korusun küçük melek..

Elif Teyzen olarak sana samimi bir kaç şey söylemek istiyorum minik kuş ((ama aramızda kalsın olurmu :))

Öncelikle dünyada gördüğüm en güzel ve en sevimli bebeksin.. Yani böyle pamuk şeker gibisin Durucuğum yaaa.. Biliyor musun Duru, seni görünce Bora amcanla bebek sahibi olmaya daha bi kesin karar verdik.. Hatta mümkünse ben senin aynısının tıpkısından olsun istiyorum ama kısmet bakalım:) Biliyorsun bende artık şişkolaştım ve yakında sana minicik bir kız arkadaş gelecek.. Umarım onunla çok iyi anlaşır süper bir oyun arkadaşı olursunuz..
Bende anneni ve babanı çok ama çok seviyorum, Seçil’in o iyi kalbi, içten samimiyeti, benim aklıma gelmeyen bir anda en ufak bir soruna pratik çözümler buluşu (ve de bizim oralı oluşu ki sanırım memleket çekiyooo) çok az kimsede bulunur, onunla çoğu zaman aynı frekanslarda oluyoruz, (mesela ikimizde kokoşuz:) onu çok seviyorum, Hakan Bey ise her zaman en başından beri herkese söylüyorum benim abim’dir, hatta çoğu ağabeyinin!!! yapamadığını bize yapmıştır.. Herşey için teşekkürler.. İyiki varsınız..

Durucuğum, seni çok ama çooook fazla seviyorum, biliyorum bu aralar pek kucağıma alamadım seni, ama inan istemediğimden değil, en önemli sebebi şu benim karnımdaki minicik bebeğin varlığı, annişin bana bin tembih ediyor “Sakın alma Duru'yu Elifçiğim ağır kaldırmak yok” diye.. Yoksa seni zaten bir dakika bırakmak gelmiyor içimden inan ki..

Yani senin o yumuk yumuk ellerini, gül pembe yanaklarını, katmer katmer kollarını ve boncuk gözlerini kısacası benim minik kuşum Durucuğumu yiyip yiyip bitiremek için kendimi zor tutuyorum..

Allah sana çoook uzun ömürler versin tatlişkom, hep sağlıklı ve mutlu ol..

Seni seven ve hep sevecek olan Elif Teyzen..