7 Eylül 2007 Cuma

Duru Emekleme Halleri Başlangıcı

Ne başlık oldu be...

Duru ne zaman emeklemeye başlayacak diye merak eder dururdum.

Bugün 7 Eylül 2007 Duru 218 günlük, 7. ayı içinde diyebiliriz...

Dün akşam yerde yuvarlanırken koltuğun yanına gitti. Seçil bir çığlık atıp "Hakan bak bak nabıyor" dedikten sonra kendime geldim. Bizim kız popoyu havaya dikmeye çalışıyor.


Allah dedim başlayacak yakında.

Bu sabah ise bir baktık ki
Ana kucağında debeleniyor. Birazdaha debelendi, ıkındı sıkındı aşağı doğru kaymaya başladı. Biraz daha çabaladı ayakucuna kadar geldi, kendini itti ve yere oturdu. Zafer edası ile sırıtıp yatmaya başladı.
Tabi taşta yatması doğru olmadığı için zaferi kısa sürdü.
Olsun kızımın çabaladığını görmek benim için büyük bir mutluluk...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hey maşallah,aynı babası.bunun babasıda 5 aylıkken apıldıyodu.7 aylıkkende koşuyodu.Anasını bilmiyom,sanırım o daha erken yürümüştür.Jülide&Buket&Kağan,Duru'yu seviyooooooooooooooooooorrr...
Kardeşim bizden başka yorum yazan yok galiba.Diğerlerine de ilk biz yazcaz.Sen her olay için ayrı yorum istersen yandık :)))

Adsız dedi ki...

merhabalar ben suna diş çıkarmayla ilgili bilgi edinmek için Google'da araştırma yaparken burayı buldum çok güzel olmuş bir baba olarak çok güzel bir sayfa oluşturmuşsunuz tebrikler benimde 6 aylık bir oğlum var adı EREN bizimde ilk çocuğumuz keşke bende sizin gibi böyle bir albüm hazırlaya bilseydim ama elimden geldiği kadar video ve resimler çekiyorum bazen çok garip gelebilir ama bebegimi kucağıma alıp klavyede yazmasını sağlıyorum yadıklarını saklıyorum ilerde ona bu yazıları sen yazdın demek için.Bebeğinize olan bu düşkünlüğünüzü taktir ediyorum ve duru bebeğin hayatının soyadı gibi şen ve gül'lücüklerle dolu geçmesini temenni ediyorum HOŞCAKALIN