15 Aralık 2007 Cumartesi

Betül Teyze Ziyareti

Duru Yazıyor: (Duru 317 Günlük)


Cumartesi akşamı Betül Teyze beni ziyarete geldi...
Çok güzel kırmızı bir t-shirt getirmiş.
Kotumun üzerine de çok güzel yakışacak. Annem öyle diyo.

Betü Teyze geldikten sonra çok sevdim onu. İlk üç dakika alışma süreci oldu ağlayasım geldi. Kim bu tanımıyorum dedim ama sonrasında çok sevdim.


Bu arada babamla annem de çok güzel bir pasta almışlar. Afiyetle yediler ama bana fazla vermediler. Bence de fazla yememem lazım. Sonra kilo yapar kilolardan kurtulamam. Zaten tombik bebek diyorlar bana. Neyse yürümeye başlayınca bu kilolardan eser kalmıycak.



Neyse gecenin sonuna kadar Betül Teyze ile oynadık, annem babam ile konuştular. Ne konuşuyorlar bu kadar fazla anlamıyorum ki. Genel de benle zaman geçirdikleri için hem oynamaya hem de konuşmaya nasıl zaman buluyorlar anlamadım... :PP

Daha sonra babam bol bol fotoğraf çekti. Biz de poz verdik. Ben doğduğum günden beri fotoğraf çekildiğim için hemen poz vermeye başladım. Hatta ilk doğduğum saniyeden beri fotoğraflarım çekildiği için çok pozum birikmiş babam 12 Bine yakın diyor.



Hiç yorum yok: