17 Aralık 2008 Çarşamba

Cizmeli Kedi Kabadayı

Hakan Baba Bildiriyor:

Bizim kız kendi kendine icatlarda bulunmaya başladı...
Annesinin kıyfetlerini, özellikle ayakakkabılarını bol bol giymekte. Bugün ise benim çoraplarımı ardından da Seçil'in eldivenlerini giydi. Aynanın karşısına gitti kendini izlemeye başladı...
Sanırım hoşuna gitmiş olacak ki bi de defile yaptı bize...









Ardından da benim cekete takıldı gözü. Onu da giymek istedi. Kırarmıyım :) hemen giydirdik. Tabi benim için de güzel bir konu çıkmış oldu. Buyrun size iki görünüm.
1. çizmeli kedi.
2. Kabadayı...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Maşallah, bu ne şirinlik böyle...

Adsız dedi ki...

merhaba tesadüfen sitenizi gördüm ve çok beğendim.buarada benimde adım duru tesadüf soyadımd şengül:)minik duru çok tatlı maşallah allah nazarlardan saklasın.dileim hep birlikte ömür boyu mutlu olursunuz.sitenizi ve minik duruyu takip edeceğim.başarılar diliyorum.

Hakan ŞENGÜL dedi ki...

Her ikinize de çok teşekkürler.

Duru'nun aynı adlı bir ablasının olması mutluluk verici.
Her anne babanın çocuğu kendine güzel, her çocuk kendine benzer.

Çocuğunuz yoksa; istediğiniz zamanda darısı başınıza, varsa allah bağışlasın, maşallah.

Adsız dedi ki...

ben hem öğrenci hem öğretmenim konservatuva okuorum önceki okul yıllarımda konservatuvarda geçti keman ve piyano calıorum 15 yıldır ve hala devam edıorum hem hobım hem meslegım umarım durucuk da benim gibi başarılı olur onun hayatının mutlu huzurlu ve başarılı gececegınden eminim onu benim yerime sevip öpüp koklarsanız sevınırım