13 Ağustos 2008 Çarşamba

Özlemek

Hakan Baba Yazıyor.
Geçen Pazar gününden beri Duru ve Seçilden uzak kaldım.
Sanırım bu günler biraz boş ta geçince özlemim daha da artmaya başladı.,

Geçen hafta cumartesi günü Seçil telefonla arayıp, "kızın seni özlemiş ne zaman geleceksin?" diye sorduğunda, tepkim garip olmuştu. "Hadi yaa, nasıl anladın beni özlediğini" sorusuna aldığım yanıt, sanırım çok hatırlayacağım zamanlarımdan biri olacak.

"Senin resmin almış, muuuuuh diye öpüyor" yanıtı ile karşılaşmak beni etkiledi.
O zaman uzak kalmanın zor olduğunu anladım. Cumartesi akşamı soluğu Uzunköprüde aldım.
Asıl ilginci araba ile yaklaşırken Duru'nun arabayı tanımış olması ve ben kapıdan çıkıp seslendiğimde ortalığı çınlatmasıydı. 18 aylıkken bu tepkileri almak bir baba için nasıl bir mutluluk olduğunu bilmem anlatabililirmiyim, bilmem siz anlarmısınız?

Allah uzun ayrılıklar vermesin diyerek bu günkü yazımı noktalıyorum.

Hiç yorum yok: