10 Mart 2008 Pazartesi

Yürüme

Hakan baba sevinçle bildiriyor. (Duru 404 günlük, 1 yaş 1 aylık, toplam 13 Aylık)

Bugün 10 Mart 2008 Duru YÜRÜDÜ !!!!!!!!
İki gün önce Cumartesi gecesi iki koltuk arasında 4-5 adım atmıştı ama cesaret edemiyordu.
Ufak tefek adım atma çalışmaları başarı ve kararlılıkla devam etti.
Bugün Seçil güzel haberi verdi.
Akşam eve koşa koşa gittim. Kızım beni kapıda karşıladı.
İnanılmaz bir manzaraydı. Duru paytak paytak yürüyordu.
Bir salona bir yatak odasına paytak paytak yürüye yürüye gidiyor, .giderken de sevinç çığlıkları atıyordu.
Hemen birkaç poz fotoğrafını çektim. Demek ki adım kurabiyesinin zamanı geldi ((:

Şunu anladım ki, çocuğunu birşey başardığını görmek inanılmaz bir duygu ve gurur kaynağı.
Başadığında o sevincini görmek tarif edilmez bir duygu.

Hiç yorum yok: